söndag 1 maj 2011

Vappen och 1 maj i Åbo

Här kommer lite bilder från helgens "partajande" :) Roligt var det, "piku"-lite sol och mycket god mat fick vi njuta av :)

På valborgsafton bjöd vi in lite folk till oss:

Jimmy kom på hur man snabbast blåser upp ballonger till festen

Andrea lagar supergod Daim- kladdkaka

Antti är på festhumör

Traditionsenlig vårkonsert med Brahe Djäknar hör vappen till

Åsa, Andrea och Antti (här kan ni se dem på TV :)

Festgänget: John, Antti, Åsa, Jimmy, Andrea och Fredde

och jag fick vara med på ett hörn också :)

Som värdinna är det min plikt att underhålla mina gäster genom att sjunga duett med Carola i Fångad av en stormvind

Andrea och Fredde är oense om någonting

som sagt, ROLIGT var det

På söndagen var det dags för pick- nick på Vårdberget, som sig bör:

Ari och Alexander tittade förbi ett varv

3 kommentarer:

  1. Värst vad mycket närpeser och österbottningar du hänger med! :)Antti och jag gick på samma klass i högstadiet! :) Skönt ser ni ut att ha det!

    SvaraRadera
  2. Ja, det SER skönt ut (men på riktigt var det kallt där på berget :(. Jo, Andrea och Fredde går på Jimmys klass och vi umgås ganska mycket :) Int kan man ju bara vara inskränkt och umgås med nylänningar int ;)

    SvaraRadera
  3. haha :) jag kan se dig där "ja e fåååångad av en stormvind, natt o dag.." :D det hör lixom till, klara o vappen, annars är det ingen vapp! :) ser ut som ni haft toppen roligt ivarjefall! :)

    SvaraRadera