fredag 13 maj 2011

Back in business

Nåja, hej igen. Blogger har uppdaterat sidan så bloggen har varit nere ett tag, men nu är jag tillbaka och har både stora och lite mindre stora nyheter.

Den riktigt stora nyheten är att jag var till Pargas idag och ordnade allting inför mitt sommarjobb. Nu är det officiellt: jag kommer att jobba på Pargas- bäddavdelning som sk. hemförlovningshandledare. Tjänsten är relativt nyinrättad så Bettina, som jag vikarierar, har bara jobbat här ett år. Det låter som ett mycket spännande och omväxlande arbete och jag ser framemot att få börja den 20 juni :)


Den andra, lite mindre stora men ändå viktiga, nyheten är att alla 25 bidrag till ESC 2011 är klara :D

Igår gick 10 semifinalister vidare till finalen på lördag. Bland dessa fanns, inte helt oväntat, Sverige. Också Bosnien- Herzegovina tig sig vidare och det hurrar jag för :D

Imorgon blir det sen final och norden representeras av FINLAND, Sverige, Danmark och Island!

Heja Finland <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar