tisdag 31 maj 2011

Sista dagen som stor björn...

...åtminstone för sommaren. Idag klockan 15:50 tog jag farväl av 5 av mina barn som flyttar över till förskolan i höst. Lite vemodigt känns det, under ett halvår har jag fått uppleva hur snabbt barn faktiskt växer och utvecklas. Samtidigt kändes det spännande att säga "trevlig sommar, vi ses i höst" till halva gruppen. Det ska bli roligt att se hur mycket som hinner hända och hur mycket "mina små" kommer att växa på en enda sommar.

Nu väntar några veckor semester och den 20 juni bär det av till Pargas och sommarjobbet där :) Imorgon inleder jag min första semesterdag med att besöka tandläkaren och sen bär det av till Hangö en sväng. Bland annat ska bror BILMEKANIKER försöka reda ut varför min kär(r)a ferrari påstår att det är "Engine fault" då hastighetsmätaren stiger över 120 km/ h :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar