lördag 28 maj 2011

Lite trögt på bloggfronten för tillfället...

...det har helt enkelt inte hänt något värt att skriva om.

Igår var jag till banken och registrerade samt försäkrade Ferrarin (de går tydligen lite trögt med posten från Horsbäck också :S).

Igår hade vi också vårfest på dagis och alla mina fina barn uppträdde för sina föräldrar! Det gick superfint, det är en superduktig grupp då det kommer till att uppträda och visa upp sig inför publik. Jag blev faktiskt riktigt tårögd <3

Igårkväll var jag ut med mina kollegor från dagis. Vi åt middag på Teini (underbart ställe och god mat). Efter maten fortsatte några av oss till Bremer. Kvällen avslutades vid Amarillo. En helt lyckad kväll.

Nu sitter jag och väntar att Jimmy ska bli människa igen efter sitt första nattskift så att jag kan försöka lura med honom ut till Halikko och DesignHill :) (jag tror inte att det går, men jag ska försöka i alla fall)

På måndag inleder jag min sista arbetsvecka på dagis och har sen lite semester före jag börjar sommarjobbet i Pargas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar