onsdag 11 maj 2011

Sol och värme

Idag nådde vi nog något sorts värmerekord här i Åbo. Efter jobbet sov jag två timmar i solen och nu sitter jag och väntar på grillmat :) Semesterkänslor fast man jobbar ännu några veckor, vad är nu bättre än det?!


solar i nyinköpt klänning från Gina Tricot (äntligen, efter kanske 1 1/2 år, fick jag stämpelkortet fullt och kunde utnyttja min 15 € rabatt :)

Från GT köpte jag också en likadan solklänning som ovan, fast i blått samt två t-skjortor till jobbet: Feeling Lucky? samt un, deux, trois, come here, danser avec moi!

4 kommentarer:

  1. Låter ljuvligt :) hos oss visa klockan 7 när ja kom hem från jobb till en tom lägenhet utan mat :/ i väntan på semester... :D

    SvaraRadera
  2. Äsch då :/ När får du semester??

    SvaraRadera
  3. ja har ledigt första veckan i augusti så de e en tid dit ännu :) men om ja hinner jobba ihop flera timmar så får ja ta ut mera ledigt...när har du semester?

    SvaraRadera
  4. Nå ja e anställd på dagis t o m 31.5 och sen fortsätter jag där i augusti. I juli ska ja jobba på bädden i Pargas som hemförlovningshandledare :) Så ja hinner ha lite ledit i juni, och sen har ja ju veckosluten lediga

    SvaraRadera