söndag 27 mars 2011

Pås- påsar och dynvar


Igår spenderade jag lite kvalitetstid med min symaskin. Resultatet blev de utlovade pås- påsarna. Jag gjorde tre stycken, en till vår städgarderob och två mindre till Heidi och Jenny.

Idag har jag sytt två dynvar av det svart- gröna tyget från Ikea, så nu är vårt sovrum komplett (man kan aldrig ha för många dynor)


Så småningom ska jag påbörja min första
Amineko (förhoppningsvis ännu idag :).

Jag har också påbörjat ett annat syprojekt. Jag har klippt ut ett förkläde i vaxduk och nu återstår bara att sy fast ett kantband och knytband, sedan är mitt pysselförkläde klart :) Återkommer med bilder då det är klart!



1 kommentar:

  1. Pysseltanten är i farten:D kiva kiva! tror min kissekatt får vara svart eller orange...:) o färskotletterna hoppas ja du bjuder på nästa gång jag hälsar på;)
    H:Jenny

    SvaraRadera