torsdag 17 mars 2011

Ka- blargh

Först: Tack för alla fina kommentarer på min nya frisyr. Det känns bra :)

Sen: Den är här, årets första magsjuka! Känner mig som en liten sparv. Jimmy har isolerat mig i vardagsrummet och stängt dörren till sovrummet (han ska skriva lilla språkprovet i finska imorgon). Sen har han laddat upp med jaffa, mjölksyretabletter, naturell yoghurt + "ripuli- dricka" och tvättfat vid soffan (I love him <3)

Så här ligger jag nu och väntar...men det känns som att det värsta hel***et är över (peppar, peppar).

Förslag mottages på sysslor under vistelse i säng!

Håll er friska!

1 kommentar:

  1. Hej Claire!
    Tack för kommentaren på min blogg, kul att hitta till dig! Hoppas att du snart slipper ifrån magsjukan, den har ju iaf den "fördelen" att den brukar gå över fort...
    Jag har gjort en beskrivning av hur man fusar plastpåsar, den finns publicerad här: http://www.365slojd.se/?p=6462
    På tal om nåt helt annat, scrollade ner en bit i din blogg och såg att du skrivit om en logopedi-kurs, vilket förstås intresserade mig eftersom jag råkar vara just logoped. :) Läser du till logoped eller var det en kurs som hade med ditt jobb att göra?

    SvaraRadera