söndag 13 mars 2011

Ikea och Myllydag- resultatet

Okej, jag lovade ju att rapportera om gårdagens shoppingresultat. De artiklar som är skrivna i grönt hamnade i en blå Ikea påse:

Förvaringslådor

WC- borste
Tandglas- set
Titta på duschdraperi
Titta på en byrå till sovrummet
Stekspade
Måttsats (dl, msk, tsk)
Skärbrädor
Växter
"Ört- odlings-set"
Vinställning (för 9 flaskor)
handdocka (en älg :)
Mindre glasburkar

Utöver det som står på listan släpade vi också hem:

Ett sängöverkast Två dynor till sängen Tredje tyget uppifrån och andra tyget nerifrån valde jag ut. Det grön- svarta ska bli två dynvar till till sängen, och det färgglada har jag ingen aning om vad det ska bli, men det är fint :) Jimmy såg detta tyg och vi köpte en meter. Det ska bli en canvas :) Dessa har jag tittat på flera gånger så nu slog jag till och köpte skogens djur :)

Dessutom tittade vi på Malm- byrån och en mindre av samma serie som vi ska köpa två av till nattygsbord:

Och slutligen kan vi åter igen konstatera att fast man handlar med lista i Ikea så hittar man alltid allt möjligt annat som man bara måste ha!

Obs! Jag behövde inte använda Visa- kortet :)

Bilderna har jag lånat från Ikeas hemsida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar