lördag 26 mars 2011

Nytt i hemmet och lite nytt i bokhyllan

Nu har vi äntligen fått upp vår canvas på väggen och införskaffat ett riktigt nattygsbord och en byrå till sovrummet. Nu har vi t. o. m rum för kläder i klädskåpet :)
Här är vårt "nya" sovrum:
Tyget från Ikea blev en häftig canvas med hjälp av ramen som Sven snickrat En Malm- byrå som komplement till klädskåpet Vårt nya Malm- nattygsbord

I Akademen hittade jag två nya böcker som jag kände mig tvingad att köpa ;)

Karin Lindroos bor i Helsingfors men är hemma från Karis (hennes mamma äger Blå Lådan på Köpmansgatan). Karin skriver matbloggen på HBL och sin "privata" blogg Karkki. Tillsammans med sin man Magnus har Karin skrivit kokboken Det stora suget.

Nu ska jag inleda mitt senaste syprojekt, Pås- påsar till mig, Jenny och Heidi. Senare ska jag börja virka en egen Amineko :)

Resultatinlägg följer senare!

3 kommentarer:

  1. Ser riktigt kiva ut:)
    ps. jag vill oxå ha en sån där Amineko....:D
    H:Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag kan fixa :) Bestäm färg bara så!

    SvaraRadera
  3. så snygg tavlan och sovrummet blev.Som nytt!

    SvaraRadera