tisdag 30 augusti 2011

Bloggtips till dagispersonal och föräldrar

Jag har hittat en fantastiskt bra blogg för alla som arbetar med, eller har egna barn :) Förskoleburken erbjuder ALLT! Här finns sångkort, tips till samlingen, verksamhet för olika årstider och teman, ja allt man kan tänka sig.

Bloggen drivs av Maria som är förskol- och grundskollärare. Hon startade bloggen för att underlätta för pedagoger och föräldrar att hitta material och idéer. Förskoleburken fungerar som en "databas" för allt tillgängligt material som redan finns och för allt nytt som hela tiden dyker upp. Jag kan bara tacka för detta, jag kommer garanterat att använda mig av bloggen mycket i jobbet :)

1 kommentar:

  1. Jag rodnar av så fint beröm och är så glad att du tycker om bloggen! Precis så som du beskriver är mitt mål med den!
    Maria
    Förskoleburken

    SvaraRadera