torsdag 1 september 2011

Ett måste för stickare!

Det märks att hösten är på ingång. När det blir kallare ute vill man gärna värma sina händer med att pyssla någonting. För mig är detta "någonting" antingen en virkning eller en stickning.

För ytterligare inspiration brukar jag gå in på den här sidan!

Alan Dart är ett stick- geni! Det är helt otroligt vad han kan få till av ett garnnystan :) Gå in och inspireras, även om ni inte tycker om att handarbeta så lovar jag att ni ändå blir imponerade.

Alan´s mönster finns till försäljning på sidan också. Betalningen sker med kreditkort eller via PayPal. Jag beställde just själv ett mönster som jag önskat mig i ett års tid och nu äntligen fick jag köpa det :D Hela 2,91 € kostade mönstret som jag fick ladda ner direkt som PDF till min dator. Bekvämare kan det knappast bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar