onsdag 10 augusti 2011

En liten uppdatering

Termometern pekar på +19 grader i skuggan, glaset framför mig är fyllt med iskallt iste och den där envisa och stickiga känslan av "klimp- i- halsen" som jag började känna av igår finns där fortfarande :/ Det känns inte helt oko med tanke på resan men jag får försöka snabbkurera mig här till fredagen :)

Jaa! På fredag bär det av. Klockan 03:00 (!!!) sätter vi oss i Ferrarin som tar oss till Hfors- Vanda. 06:55 lyfter planet mot München. I Tyskland har vi några timmar på oss, kanske vi äter en Bratwurst medan vi är där. 12:15 ska vi i alla fall landa på Paris CDG :D

Sedan blir det "Bonjour! Un café avec lait, s´il vous plait!" HELA helgen! (Denna fras är den enda som jag är säker på att jag kan säga rätt :)

Sedan kan jag också fråga "Parlez vous Anglais, s´il vous plait?" så månne vi inte ska klara oss :)

Men, idag är det onsdag och jag har bestämt träff med Lalla halv 2, så jag får börja förbereda mig för det :)

Och om jag inte hinner blogga före avfärden på fredag så; Au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar