fredag 9 april 2010

Claire is entering the blogging business

Hallå! Det här var nytt och verkar roligt! Idag har jag, Klara Maria Fransina Sonntag (soon to be Bussman), bestämt att jag ska bli en bloggare. När jag säger bloggare så menar jag inte en färggrann reklampelare i form av en blond tonåring, utan en sådan där lugn och sansad bloggare. Jag kommer att skriva om mitt liv och mina intressen här på bloggen och om sådant som jag tycker är viktigt för er att ta del av i min omgivning. Bloggen kommer mycket att handla om mitt stora intresse virkning och stickning. Tråkigt? Vänta bara, ni kommer att vara beroende av mig före det här är färdigt :) Nu ska jag dricka lite te och äta en smörgås. Hörs snart igen!

2 kommentarer:

  1. Hej Klara :)

    Roligt att du ha börja blogga så hänger man lite me va du gör nuförtiden :)

    När ska de bli bröllop då?? :)

    Ja brukar titta in på en annan ljuvlig blogg, skriv bakabakalitenkaka i google så borde den komma först :)

    Kram!
    Annika

    SvaraRadera
  2. Vi har fortfarande int bestämt oss för ett datum (borde kanske göra de snart) :S men det kommer ett brev på posten när det är dags :)

    SvaraRadera