onsdag 22 juni 2011

Första inskolningsveckan nästan avklarad

Nu har jag jobbat i Pargas i dagarna 4. På fredag är jag ledig i o m modsommaren. På fredag morgon bär det av till Porkala med Ferrarin :D

I Pargas har det börjat rätt så lugnt. Bettina försöker plocka in så lite som möjligt så att jag ska ha möjlighet att ställa frågor och ordna med det praktiska (e-post osv.). Men redan imorgon ska jag hålla telefontiden (den innebär att då telefonen ringer svarar man och försöker sedan handleda eller hänvisa kunden rätt). Säkert går det helt bra :) Efter midsommar är det bara en inskolningsvecka kvar och sedan är det meningen att jag ska klara mig själv! Hjälp!

Jag försöker intala mig själv att jag bara varit på plats 3 dagar men det känns ändå som att jag ingenting vet eller kan, men jag hinner ju se en hel del före Bettina slutar och eftersom jag är semestervikarie så får jag helt enkelt bara fråga mig fram :)

Om vi inte hörs före fredag så GLAD MIDSOMMAR på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar