söndag 19 juni 2011

Anna 18 år och Popkalaset 2011

Den här helgen har jag hunnit med mycket! På fredagen fyllde Anna 18 år och det firades stort med gårdsfest. På lördagen blev det äntligen sol då det var dags för årets Popkalas i Ekenäs. Kvällens höjdpunkt var absolut Von Benzo med Jay Smith :) Jag tror jag är lite kär! (Jag fick hans autograf också)

Nu är jag hemma i Åbo igen och planerar inför min första arbetsdag imorgon :)

Men nu lite bilder, enjoy! ANNAS 18ÅRS FEST:
POPKALASET 2011:

Krista Sigfrids och Janne Grönroos

VINK

Sturm und Drang

Jay Smith intervjuas av Isa på radio X3M

Lyckliga Canda och Anna :)

Som sagt en rolig och lyckad helg :)

2 kommentarer:

  1. Ja såg dig som hastigast, de livestreama på näte:)
    Ps ja e no LITE avundsjuk....
    H:Jenny

    SvaraRadera
  2. Oj nej! Syntes jag i bild, såg säkert jätteinspirerad ut :D Du borde nog vara ;)

    SvaraRadera