onsdag 6 april 2011

Second- hand på nätet

J tipsade mig om en köp- och säljsida på nätet. Syrrans garderob är en finlandssvensk sida som erbjuder vem som helst (främst kvinnor) möjlighet att sälja sina kläder, skor, väskor eller hitta en ny jeansjacka, Marimekko- väska, ett par nya stövlar för en billig peng :)

J själv har för tillfället lite kläder till salu här

Mer info om Syrrans Garderob hittar du här

Gå nu genast in och titta och fynda!

Tillägg klockan 18:53

Jag har just gjort mitt första inköp på SG. En mörkblå- vit- klänning (Till vappen/ första maj tänkte jag :). Jag har redan betalat den via nätbanken så nu inväntar jag bara mitt paket. Köpet gick snabbt och smärtfritt. Så nu kan även jag rekommendera sidan till alla som vill köpa eller sälja sina kläder/ väskor/ accesoarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar