söndag 13 juni 2010

Utflykt till huvudstaden

Jag fick följa med Johanna och hennes syster Anna till Helsingfors idag. Vårt egentliga ärende var att ta posten och tömma roskisen hemma hos Anna, men besöket bestod också av en tur till Östra centrum :)

Dagen blev lyckad och Anna hittade till sist ett par skor som dög ;)

Här kommer lite bilder, enjoy!

Johanna, vår chaufför :)

Co- drivern Anna

Jag som passagerare i baksätet

Vy från bilfönstret

Annas post

Alzheimersen slår till tidigare och tidigare, denna lapp satt innanför Annas dörr :)

Shopping!!!
Åka rulltrappa
Mera shopping
Då vi såg dessa kom temafest på tal :)

På väg hem, utsikten från panoramafönstret :)

2 kommentarer:

  1. En sån där lapp på dörren sku jag också behöva :)

    Nu har jag också börjat blogga, om livet i en småstad döpte jag den till :)

    SvaraRadera
  2. Ååh! Bör genast kollas upp :)

    SvaraRadera