måndag 7 juni 2010

Sommarlov

Hej alla!

Jag fick höra att bloggen haft lite attitydsvårigheter, men jag ska se om det fixar sig med detta inlägg :)

Jag har inte skrivit på ett tag för jag har haft en vecka sommarlov, det har varit skönt. Men nu är det dags att ta itu med examensarbetet igen, jag ska lämna in material till min handledare den 10 juni (på torsdag).

Under min semestervecka har jag hunnit göra alltmöjligt. På måndagen kom mamma och pappa och hämtade mig från Åbo och vi besökte Design Hill i Halikko. Där hittade mamma och jag en massa fina saker med fina priser :)

På onsdag träffade jag min chef på Dagcentralen och jag blev också bjuden på kaffe av mina blivande kolleger och många klienter kom ihåg mig från ifjol så nu känns det bra att börja jobba på måndag :)

På lördag var det dags för inflyttningsfest hos Holmström- Backman :) Jill bjöd på ostar och vin och vi spelade Rappakalja så att vi höll på att dö av skratt. Tack för festen Jill det tar vi om!

På söndag ägnades dagen åt fyndande och korvätning på Hangö vårmarknad i Östra hamnen.

Det här är den gångna veckan...nu hägrar en ny vecka fylld av flitigt skrivande och mera utevistelse (förhoppningsvis)

2 kommentarer:

  1. Bloggen fungerar som den ska i Firefox, men man ser fortfarande int mera än ditt Tyskland inlägg i Explorer. Å du sku ju ha bilder av ost festen ju! I DEMAND PICTURES, GOSH DANGIT!!! :DD

    SvaraRadera
  2. Då är ju det självklara svaret att Firefox rulez och Explorer sucks :)

    Sir, yes sir! Bilder från ost- och vinkvällen dyker upp snarast, sir!

    SvaraRadera