torsdag 10 juni 2010

Sex and the city 2

Jag glömde ju berätta att jag och min kära mor gick på bio tillsammans förra torsdagen. Vi såg "Sex and the city 2". Den var riktigt bra faktiskt. Mamma och jag skrattade så vi grät. Mera mode och kläduppvisningar än någon riktig handling får man ju ändå säga att filmen bestod av, men kläder är ju alltid roligt att titta på :) Filmen passar bra då man inte vill använda hjärnan alltför mycket och den passar också bra som en mamma- dotterfilm :)

Kino Olympia
Finnkino

4 kommentarer:

  1. nämen titta, en häst med glasögon!

    SvaraRadera
  2. Jimmy, alla vet att det är du som kommenterat!!

    SvaraRadera
  3. Wasn't me, I was dead at the time!

    SvaraRadera
  4. Hahahaha, nej nu blev jag slö. :DD Världens roligaste kommentar, av "anonyma" Jimmy! :D

    SvaraRadera