lördag 18 december 2010

Julafton nalkas..med halsont och snuva

Jag har idag ett stort behov av att posta ett gnäll- inlägg. Sitter hemma med halsont, snuva och styv nacke. Igår satt jag hemma med halsont och kallsvättningar. Jag har aldrig varit med om liknande symptom på samma flunssa tidigare.

Jag var alltså sjukskriven igår (kändes piss eftersom jag bara jobbat drygt en vecka). Min chef försökte övertyga mig om att det bästa för mig är att vila och bli frisk, men jag är istället helt övertygad om att hela min arbetsplats är i fullständig kaos och att man tvingats lägga ner hela verksamheten för att JAG inte är på plats.

Nåja, kanske de klarar sig. Förhoppningsvis kan jag vara tillbaka på måndag.

2 kommentarer:

  1. Stackarn, hoppas du inte har drabbats av samma sak som 12-åringen i Svartå som dog för att dom trodde att det var vanlig flunssa. Krya på dej!

    SvaraRadera
  2. Va säger du?!? Hjälp, nu vågar ja ju int gå och lägga mig alls :S

    SvaraRadera