onsdag 29 september 2010

Lyckorus!

Jag har precis avslutat ett handledningstillfälle tillsammans med min examensarbets- handledare. Jag är så glad :) Jag frågade om hon har några synpunkter på mitt arbete och hon svarade att inte egentligen några andra än småsaker (rubriknamn, tekniska grejer å sånt). Sedan frågade jag om hon tror att jag blir godkänd och hon sa JA! Hurraa!!! Nu handlar det då egentligen bara om att finslipa det så pass bra att man får ett bättre vitsord (godkänd är man ju med en 1a redan). Men det känns i alla fall bra att veta att man är på rätt sida om linjen , så att säga :)

Nåja, nu ska jag fortsätta jobba...

2 kommentarer:

  1. GRATTIS :)
    Tänk va tiden går fort, de känns som om vi just blev studenter å nu e du snart färdig med nästa utbildning.

    SvaraRadera
  2. Tack :) Joo, ja ha int fatta de riktit själv ännu..."måst ja bete mig vuxet nu?"- känslan slår mig lite nu som då...men andra "mera" vuxna säger att allt nog ordnar sig :)

    SvaraRadera