torsdag 24 november 2011

Uppdatering

Nå, hej på er alla!

Förlåt mig min lathet i bloggskrivande för tillfället! Det har väl inte hänt så mycket att skriva om antar jag, men nu är jag tillbaka :)

För tillfället sitter jag och försöker boka en läkartid det visar sig nämligen inte bättre än att min "säsongsflunssa" har övergått i stämbandskatarr. Inget roligt alls :( Hoppas jag får en tid ganska snabbt så jag får veta vad jag ska göra med min hals riktigt.

För övrigt händer det inte så mycket just nu. På lördag är det lilla-jul så då ska jag försöka posta något juligt på bloggen! Det börjar ju bli dags att plocka fram lite julgrejs så småningom, åtminstone ljusen till fönstren och adventsljusstaken :)

Men, men...jag hör av mig senare när jag vet något mer om halsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar